lørdag den 20. juli 2013

Sy'Fyns griffontræf 2013


Traditionen tro var vejret fantastisk, da Sus og Peter for 3. år i træk, inviterede indenfor i haven til endnu en omgang Sy'Fyns griffontræf.
Jeg tror vi talte til 46 hunde og deres ejere m.m. Imponerende :)



"Husk at drikke rigeligt med vand..."


Connie Money











Connies lille Suleima er ikke så lille mere.



"Jeg er en faaaarlig tyr *pruste, kradse*"







Små størrelser bliver hurtigt trætte



OMG!!! GRÆS!!!







MIN have!



Spy vs. Spy







Bare fordi man er lille, kan man godt vinde en nidstirringskonkurrence.



"KRAMMER!"














"Uh ja, lige der"


"Ka' dnu måfke ngøre fså'n her?"



"Jeg er en hvalros... eller en ork... eller noget"


"dude - don't ever wake me up, when I'm napping..."










Med sænket undervogn er der bedre vejgreb... se selv



Vordende - nu nybagt - mor, havde svært ved at finde ro i varmen.











Simultanmarkering







Pips bliver fin


Prinsessen for det hele


"Jeg er altså gammel nok til de der røgpinde..."





























"I'm so f*ckin' fabulous - get over it!"











Sidst på eftermiddagen, kom der endelig lidt gang i de små.


- og så gik det for sig.









Hr. Freud inspicérer






De lidt større kunne også gi' den gas, da det endelig blev lidt køligere.


"UIIIUIIIUIIIIUUUIIIIUUIII - jeg er en brandbil"






"Pas dig selv, makker!"


"Sig mig ligner jeg et pivedyr?!?!"






tsk tsk, Moffi...

- Vi ses vel næste år? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv løs, men hold en god tone, tak.