søndag den 30. januar 2011

Legetime - 2011-jan-29

Januarsolen kæmpede en hård kamp med at få varmet deltagerne til denne uges hundelegetime op. Hvem der bare havde pels...


- og man ved det er koldt, når der er isbjørne på Solvangsgård








Der flirtes...


"Fald i geled!"


"Det er MIG der bestemmer!"




Leia i færd med at lære narrestreger fra sig


"Ham der Stig "Plæneklipperen" Tøfting - han er mit idol"




"Jeg skal have 50% af alt hvad i finder"




"Vi er nok små, men vi er mange..."


"Altså forplejningen på det her sted - tsk tsk, siger jeg bare"






"Hvem kalder du en ork?"


"Hrumpf!"






A wild Zimba appears in the wilderness... (sagt med David Attenboroughs stemme)


"Det kan da godt være jeg er en oldtimer..."


"...men jeg er hip med de unge"




"AV! Du napper!"




"Nu skal du ikke spille smart, din bette lømmel"




Zimba har været i skinken....eller?!




"Næh - sur sok... til mig? Det havde du da ikke behøvet..."



1 kommentar:

  1. Som altid fantastiske billeder, som det er en fornøjelse af se på, og kommentarerne - de er bare for sjove :-))

    SvarSlet

Skriv løs, men hold en god tone, tak.